عکس و کلیپ لختی و ی

قالب پرشین بلاگ


عکس و کلیپ لختی و ی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غزل و آدرس cu.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حالا که همش تو رویاست بذار دلتنگت بمونم

مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم

بذار عاشقت بمونم

قلب من می گه که هستی اما چشمام می گه نیستی

خیلی سخته باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی

بگو که هنوز چشاتو رو به عشق من نبستی

چشم من می گه تو رفتی اما قلبم می گه هستی

مگه میشه تو نباشی تو مثه نفس می مونی

دستای گرمتو کاشکی تو به دستم برسونی

دستم بی تو بی پناه ِ می میرم وقتی نیستی

مگه میشه باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم

بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم

حالا که همش تو رویاست بذار دلتنگت بمونم

مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم

بذار عاشقت بمونم


 



نظرات شما عزیزان:

ahmadreza
ساعت10:35---12 آذر 1390
بخر لینک کن جایزه بگیر

mohammad
ساعت15:09---10 آذر 1390
سلام وب خیییییییییییییییییییییییییلی قشنگی داری!!!!
اگه میتونی به وبلاگم سر بزن
منتظرتم=D D


رایموند
ساعت15:21---9 آذر 1390
سلام خوب هستید دمت گرم وبت خیلی با حال است به من سر بزن = ((

مسعود
ساعت15:09---8 آذر 1390
سلام آیدا خانم وب زیبایی داری
وقت کردی به منم سر بزن
منتـــــــــــــــــــــــــ ظرم


Reza
ساعت2:45---26 آبان 1390
یه سر هم به وبلاگ من بزنید. لطفا

عليرضا
ساعت2:29---26 آبان 1390
سلام مطالبت خيلي زيباست خيلي خوشم اومد

HAMID
ساعت1:48---26 آبان 1390

عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[بغل][ماچ]
http://havixen.loxblog.com/سایت افزایش بازدید ثبت نام کن سایت ما رو لینک کن 500 تا بازدید رایگان جایزه بگیر + شرکت در جشنواره بازدید


عطیه
ساعت1:13---26 آبان 1390
khoshgel bod ayda jooooooooooon pish manam bia

armin
ساعت1:10---26 آبان 1390
مطالبتو ستاره بارون کردم

ali
ساعت0:25---7 آبان 1390
سلام اگه دوست داری منو لینک کن البته وبلاگ ما گروهیه ولی جالبه و قشنگه راستی فکرنکن که منم متولد 75 هستم من متولد 74 هستم (فقط محض اطلاع).

مهسا جوني
ساعت19:39---15 مهر 1390
سلام وب زيبايي دالي خوشال ميشم به وب منم نيم نگاهي بندازي
موفق باشي


joker
ساعت3:51---21 شهريور 1390
گفتی اگه حال کردی نظر بده
کسی نبود باهاش حال کنم ولی نظر دادم
دیدی چ باحالم من؟
به من یه سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 شهريور 1385برچسب:, ] [ 2:6 ] [ غزل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه حال کردی نظر یادت نره
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 5659
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 2

كد موسيقي براي وبلاگ