قالب پرشین بلاگ


عکس و کلیپ لختی و ی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غزل و آدرس cu.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









































 

[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:29 ] [ غزل ]


















































 

[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:22 ] [ غزل ]

 

 












































 

[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:22 ] [ غزل ]
دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای علی دانیال با نام اســـــــتقلال

(بدون تگ تبلیغاتی سایت - با سه کیفیت )

( ترانه : هومایون هوشیارنژاد - آهنگ و تنظیم : کاوه حقیقی - کارگردان : کوجی زادوری )

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD TV

Ali Danial - Esteghlal

   دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی

Ali Danial - Esteghlal

   دانلود موزیک ویدیو با کیفیت خوب

Ali Danial - Esteghlal

 


 

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی دانیال به نام استقلال … با ۴ کیفیت

( به همراه موزیک ویدئو بدون تگ تبلیغاتی )

Ali Danial - Esteghlal

 

 Esteghlal

 Esteghlal

 

 Esteghlal

Esteghlal

موزیک ویدئو “۷۰مگابایت :

Ali Danial – Esteghlal

موزیک ویدئو “۶۵مگابایت :

Ali Danial – Esteghlal
موزیک ویدئو ” پخش موبایل :
Ali Danial – Esteghlal

محققان معتقدند عشق در نگاه اول کاملا ممکن است، چرا که بعد از دیدن شخصی که به نظر مورد پسند ماست، مواد شیمیایی با سرعت در مغز انسان ترشح می‌شوند.

نتایج تحقیقات در دانشگاه سیراکوس در نیویورک نشان داد، در زمان عاشق شدن 12 قسمت مختلف از مغز تحریک شده و شروع به ترشح مواد شیمیایی خاصی می‌کند که احساس خوبی به انسان دست می‌دهد. از جمله این مواد شیمیایی می‌توان به دوپامین، اکسیتوسین، آدرنالین و واسپوپرسین اشاره کرد.

تقریبا همین مقدار از مواد شیمیایی در اثر مصرف کوکائین در مغز انسان ترشح می‌شوند. این بدان معناست که عاشق شدن اثری مانند مواد مخدر روی مغز انسان دارد.


پروفسور استفانی ارتیگ که این تحقیقات را انجام داده است در این باره گفت: این تحقیقات نشان می‌دهد عشق دارای یک پایه علمی است. اما نکته‌ای که در این جا توجه همه را به خود جلب می‌کند این است که آیا عشق قلبی است یا از مغز انسان سرچشمه می‌گیرد؟

بقیه در ادامه . . .
برای پاسخ به این سوال باید گفت که عشق در اصل از مغز انسان سرچشمه می‌گیرد، اما قلب انسان نیز در این میان بی‌تاثیر نیست. در حقیقت می‌توان گفت عشق یک جریان بالا به پایین و در عین حال پایین به بالاست که از مغز به سمت قلب و از قلب به سمت مغز در جریان است.


این مطالعات هم‌چنین نشان داد نمونه‌های مختلفی از عشق قسمت‌هایی مختلفی از مغز را درگیر می‌کند. عشق‌های غیر شرطی که معمولا بین مادر و فرزند وجود دارد توسط قسمت‌های میانی مغز به وجود می‌آیند.
اما عشق‌های بین همسران توسط قسمت‌های پاداش مغز به وجود می‌آیند و علاوه بر آن قسمت‌های ادراکی مغز را نیز درگیر خود می‌کنند.

پروفسور ارتیگ در این باره گفت: انجام این مطالعات بسیار لازم است. عشق اثرات عصبی و روحی بسیار مهمی روی سلامت ذهنی انسان می‌گذارد و افرادی که در عشق خود به نتیجه نرسیده‌‌اند ممکن است دچار افسردگی‌های و اضطراب‌های روحی بسیار عمیقی شوند.

اما اگر ما بتوانیم چگونگی فرآیند عشق را بررسی کنیم و متوجه شویم شکست عاطفی و عشقی چه اثراتی روی زندگی انسان ها دارند می‌توانیم روش‌های درمانی بهتری برای بهبود زندگی انسان‌ها پیدا کنیم. اگر ما بتوانیم به طور دقیق مشخص کنیم که چه قسمت‌هایی از مغز انسان‌ها درگیر عشق می‌شوند، می‌توان افرادی را که به این دلیل دچار افسردگی شده‌اند به سادگی شناسایی کرد و برای درمان آن‌ها اقدامات بهتری انجام داد.

علاوه بر آن عشق باعث فعال شدن همان قسمت‌هایی از مغز می‌شود که در هنگام مصرف داروهای مسکن تحریک شده و به کاهش احساس درد منجر می‌شود. زمانی که شما در مورد فرد مورد علاقه خود صحبت می‌کنید همان قسمت‌هایی از مغز شما فعال می‌شوند که در زمانی که شما یک جایزه بزرگ را می‌برید و یا مواد مخدر مصرف می‌کنید شروع به کار می‌کنند.

به همین دلیل است که انسان‌های تنها و افسرده معمولا آستانه تحمل درد پایینی دارند و با کوچک‌ترین ناملایمات روحیه خود را می‌بازند و یا در مقابل مشکلات مقاومت پایینی از خود نشان می‌دهند.

مطالعات قبلی نیز نشان داده بود عشق و علاقه در انسان اعتیاد آور است. دانشمندان معتقدند دلیل اصلی دشوار بودن جدایی و شکست عشقی نیز همین عامل است. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که دچار این حالت می‌شوند مشابه با اشخاصی هستند که برای ترک اعتیاد تلاش می‌کنند.

دکتر هلن فیشر از دانشگاه راتگرز که این تحقیقات را انجام داده است در این باره گفت: عشق مانند اعتیاد است. احساس علاقه می‌تواند مانند یک اعتیاد قدرتمند در بدن انسان شکل بگیرد و به این ترتیب جدایی تاثیرات بسیار مخربی روی ذهن و روان انسان‌ها دارد.
 
[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:12 ] [ غزل ]
 نظرتون چیه خداییش ما ه ه ه نیست?  شایدم چیزی فراتر از یک ماههnaz jooon  

 

[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:55 ] [ غزل ]

خدايا تو را غريب ديدم و غريبانه غريبت شدم ؛

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ؛

تو را وفادار ديدم و هرجا که رفتم بازگشتم ؛

تو را گرم ديدم و در سردترين لحظه ها به سراغت آمدم ؛

تو مرا چه ديدي که وفادار ماندي ...؟؟


 
[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:31 ] [ غزل ]

خاطرمان باشد



خاطرمان باشد شايد سالها بعد در گذر جاده ها

بي تفاوت از کنار هم بگذريم و بگوييم

آن غريبه چقدر شبيه خاطراتم بود...!!



[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:31 ] [ غزل ]

دوستت دارم


از غوغاي زندگي تا سکوت مرگ دوستت دارم

تاوان آن هرچه باشد ، باشد...


[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:31 ] [ غزل ]

 

زندی-استقلال انلاینفریدون زندی درباره شرایط خود گفت: " دوران نقاهت مربوط به مصدومیتم به پایان رسیده است."

وی افزود: "پس از تعطیلات می‌توانم برای استقلال به میدان بروم. از اینجا به بعد نظر کادر فنی است که من را در ترکیب قرار خواهد داد یا خیر."

بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: "باخت به ملوان حادثه‌ای طبیعی بود. همیشه تیم‌های بزرگ چند بازی از فصل را بد بازی می‌کنند. به رئال و بارسا هم که نگاه کنید، بعضی بازی‌ها را با نتایج بدی پشت سر می‌گذارند. بازی برابر ملوان در آن شرایط فقط شبیه فوتبال بود و ما به دلیل شرایط جوی و اتفاقات بازی باختیم."

زندی با اشاره به دیدار با نفت تهران اظهار داشت: "نفت تیم بسیار خوبی است، با بازیکنان و کادرفنی و شرایط بسیار خوب. مطمئنم با حضور هوادارانمان می‌توانیم این تیم را شکست دهیم."

 
 
 

[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ] [ 19:4 ] [ غزل ]

رحمتی-استقلال آنلاینسید مهدی رحمتی در گفتگو با وب سایت شخصی خودش پاسخ گوی سوالات شد.

از شکست سنگین استقلال در برابر ملوان شروع کنیم.

متاسفانه بدترین نتیجه این فصل برای استقلال رقم خورد و ما بازی را که میتوانستیم برنده باشیم به چند دلیل ساده باختیم.

به چه دلیلی؟

قطعا سهل انگاری خودمان دلیل اول این شکست بود و شرایط بسیار نامطلوب زمین نیز تاثیر بسیاری در عملکرد استقلال داشت. ضمن اینکه معتقدم اخراج پژمان منتظری باعث تحلیل استقلال گردید.

تصمیم داور اشتباه بود ؟

به هیچ عنوان دوست ندارم سهل انگاری خودمان را گردن داور بیندازم. روی آن صحنه دوبازیکن در تعقیب رافخایی بودند او ضربه اش را زد که من گرفتم و سپس سرنگون شد. خیلی سخت است در آن شرایط ناهموار زمین که راه رفتن هم مشکل است پژمان بتواند برای خطا تمرکز کند!

مگر برای خطا هم تمرکز لازم است ؟

برای انجام هر کاری باید تصمیمی گرفت و این تصمیم نیاز به تمرکز دارد که با توجه به قدرت مغز انسان حتی کمتر از ثانیه صورت میگیرد. به هر حال ما باختیم و این برد مبارک تیم سخت کوش ملوان باشد .

تو یک پنالتی گیر محسوب میشوی ولی پنالتی بازیکن ملوان دقیقا برخلاف حرکتت وارد دروازه شد؟

هیچ دروازه بانی در تمام دنیا وجود ندارد که مثلا ظرف 10 سال دوران بازیگریش همه پنالتی ها را مهار کرده باشد رافخایی پنالتیش را به بهترین شکل زد.

در پایان نیمه اول عصبی به نظر میرسیدی و داشتی زیر لب حرف هایی میزدی .

در واقع داشتم غر میزدم .

به چه کسی ؟

به خودمان.

قبل از گل اول ملوان یک ضربه سر زدند که تو به کرنل فرستادی .

خب ؟

ازهمان نقطه مجددا از کنار حنیف عمران زاده توانستند با ضربه سر توپ را وارد دروازه ات کنند.

چطور؟

حنیف روی 2 گل از 4 گل ملوان مقصر به نظر میرسید .

اصلا این طوری به فوتبال نگاه نکنید . عرض کردم قرار نیست تمام ضربات پنالتی را دروازه با ن بگیرد ویک مدافع هم در آن محوطه بزرگ تمام تلاشش را برای دفع توپ انجام میدهد . به هرحال این هم جزو اتفاقات فوتبال است .

مشکلات مالی استقلال خیلی ها را به اعتراض وا داشت، برخی مثل شما حرفی نزده اند ؟

در روزهای قبل فرصتی برای مصاحبه نبود، من هم مثل همه آدم ها روی دستمزدم حساب میکنم و برایش برنامه ریزی میکنم . ابتدا فکر میکردم اگر گلایه کنم حاشیه سازی میشود و برخی تصور میکنند به خاطر پول از کوره در رفتم اما سپس متوجه شدم سکوت من میتواند ابهام آمیز باشد .

میخواهم بگویم استقلال در ابتدای فصل بدون حضور بسیاری از اعضای کنونی هیئت مدیره و با تلاش دکتر فتح الله زاده، دکتر امیدوار رضایی، آقای علی امیری و سایر معاونین باشگاه بسته شد و این گروه توانستند تیم خوبی را برای استقلال ببندند. بسیاری از بازیکنان جدید و قدیم استقلال سالهاست فتح الله زاده را میشناسند و برای حرفش اعتبار خاصی قائلند و به همین اعتبار بدون دریافت مبلغی قرارداد بسته اند . حالا وقت آن رسیده اعضای محترم هیئت مدیره نیز ابراز وجود کنند و با حل مشکلات مالی باشگاه نشان دهند حضورشان مفید فایده است .

در این مدت در رختکن استقلال بعد از پیروزی و شکست تفاوتی دیده نشده چون هیچکس نیست به رختکن بیاید . فتح الله زاده هم به زحمت صورت خودش را سرخ نگه داشته و از منابع مالی شخصی خود گذاشته تا چرخ باشگاه بچرخد. استقلال مدعی قهرمانی است و ادامه یافتن این مشکل میتواند به معضل تبدیل شود یک تیم هم اگر توی بحران بیفتد چند هفته را از دست میدهد تا برگردد روی فرم ! چند هفته یعنی چند امتیاز که تا آخر فصل خیلی ارزشمند است . باز هم اظهار امیدواری میکنم مشکلات موجود ظرف همین یکی دو روز برطرف شود وگرنه روزهای تلخی برای تیم رقم میخورد .



مصاحبه حسینی رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان را خوانده ای ؟

متاثر شدم . چقدر بد است انسانها نیمه پر لیوان را نبینند . من بازیکن سپاهان نیستم، آقای ساکت هم مدیر این باشگاه نیست و در حال حاضر نیازی به یکدیگر نداریم کما اینکه میتوانم از ایشان به دلیل عدم تسویه حساب مطالباتم ناراحت باشم .اما پس از دیدن ساختار مدیریتی سپاهان در 10 سال گذشته نمیتوانم کتمان کنم این باشگاه با مدیریت ساکت به یک قطب بزرگ در فوتبال ایران و حتی آسیا تبدیل شد. سپاهان تیمی ریشه دار و قدیمی است اما در این 10 سال صاحب ابهت شد . متاسفم برخی مسائل سیاسی به تیم های مردمی ضربه میزنند . اگر شما با یکدیگر اختلاف سلیقه درمسائل سیاسی دارید بروید در همان محیط حل و فصل کنید . نه اینکه در سیستم فوتبال .

به مبلغ قرارداد شما اشاره مستقیم شده است.

قبلا هم شده، مگر خلاف کرده ام؟ زمانی با سپاهان قرارداد دوساله بستم که قانون سقف قرارداد را نگذاشته بودند.

من قبلا هم در سپاهان عضویت داشته ام و آقایان بروند با در نظر گرفتن ارزش پول آن دوره ببینند چقدر به همین باشگاه با مدیریت آقای ساکت پول رضایت نامه دادم، یا یک فصلی که در سال 83 و 84 عضو سپاهان بودم چقدر دستمزد گرفتم. میخواهم صراحتا بگویم دروغ گفتن برای مرد خوب نیست و خود من یا حرفی را نمیزنم یا اگر بگویم راستش را میگویم، آقای حسینی نه من به شما پیشنهاد مالی دادم و نه شما به بنده! اولا من در ساختار سپاهان با اشخاص بزرگی مثل آقایان سمیعی نژاد، اسلامیان و ساکت مذاکره کردم و پای قراردادم امضای تک تک اعضای هیئت مدیره موجود است. من باید به ریز جزئیات هم اشاره کنم. آقای حسینی یکبار وقتی که ما با تیم ملی اتریش بودیم تماس گرفت و گفت: بیایید تا در مورد تمدید و مبلغ قراردادتان صحبت کنیم، عینا به ایشان گفتم مبلغ مورد نظر من طبق آئین نامه سازمان لیگ است و نه پول بیشتری می خواهم و نه کمتر و اگر با باشگاه استقلال به نتیجه نرسیدم مینشینیم و صحبت می کنیم.

تکراری شده که باز هم بپرسیم چرا پس از 2 سال تمایلی به تمدید قرارداد نداشتی؟

دو دلیل مهم داشتم میخواستم پس از چهار سال بازی در کرمان و اصفهان به تهران برگردم، پسرم علی باید به پیش دبستانی میرفت و من اکثر اوقات در اردوهای باشگاهی و تیم ملی شرکت داشتم و نمی توانستم مثل تمام آن چهار سال مزاحم خانواده خودم یا خانواده همسرم شوم تا هنگام سفر و اردوهای شبانه روزی کنار زن و بچه ام باشند. البته اشتیاق داشتم به استقلال که خانه ام محسوب میشد باز گردم و دلیل دوم اتفاقاتی بود که در سپاهان افتاد و آقای حسینی یکی از مسببین آن به شمار می رود.

چه اتفاقاتی؟

ایشان با ورود به هیئت مدیره و با حرفهایش تلاش مجموعه سپاهان و ما را لوس کرد و گفت ما میخواهیم از سال بعد جوانمردانه قهرمان شویم، مگر ناجوانمردانه قهرمان شده بودیم؟ که رئیس هیئت مدیره باید این حرف ها را بزند. شما اگر با برخی از اعضای هیئت مدیره اختلاف سلیقه سیاسی دارید چرا زحمت یکی مثل من را پایمال می کنید می دانید چند بازی سپاهان را با درد وحشتناک کتف، زانو و مچ پا بازی کردم تا به تیمم کمک کنم، می دانی همه بچه ها چقدر زحمت کشیدند و خون دل خوردند! بعد به جای تقدیر باید به ما لقب ناجوانمردانه چسباند؟ این حرف او خیلی سنگین و غیر قابل تحمل بود اما به زحمت سکوت کردم تا حاشیه سازی نشود و خودش دوست داشت دوباره و در این مقطع سر حرف باز شود.

با باشگاه سپاهان تسویه حساب کردی؟

طبق توافق کتبی من و تک تک اعضای هیئت مدیره سپاهان، مالیات مشاغل بنده به عهده باشگاه است که هنوز پرداخت نشده و مالیات تکلیفی بر عهده خودم بود که پرداخت کردم. ضمنا مبلغ 80 میلیون تومان از این باشگاه طلب کارم که هنوز پرداخت نشده و یک نکته مهم دیگر وجود دارد که دوست نداشتم رسانه ای شود ولی مجبورم بگویم تا دینی به گردن من نباشد. آقایان حق بچه های محک نباید پایمال شود. پاداش های من در موفقیت های سپاهان حدود 35 میلیون تومان بود که ازشما خواهش کردم آنرا به حساب بچه های محک واریز کنید، این نذر من بود برای موفقیت تیم ولی علاوه بر تماس ها و خواهش های شفاهی من این اتفاق نیفتاد، حالا در رسانه ها میگویم حق بچه های محک خوردن ندارد و نباید خودتان را مدیون آنها کنید. من به صورت قانونی طلبم را خواهم گرفت ولی اگر حق این بچه ها پایمال شود آنهایی که این مهم را نادیده گرفتند باید تا قیامت جوابگو باشند. خدا را شاهد می گیرم دوست نداشتم این مطلب رسانه ای شود ولی مجبور شدم این را بگویم.

درسپاهان دلالی دیدی؟

خود من در سه دوره با سپاهان قرارداد بستم که بدون واسطه یا حتی مدیر برنامه با آقای ساکت نشستیم، صحبت کردیم و با حضور یا اطلاع اعضای هیئت مدیره قراردادم منعقد شد. یک چیز جالب یادم افتاد این آقای حسینی یک بار در هتل المپیک با برخی از دروازه بانان لیگ برتری مذاکره کرد، حتی مذاکره ای با دوست عزیزم آقای میثاق معمارزاده جلوی چشم خود من انجام داد، میخواهم بگویم شما همه دورهایتان را زدید و دوباره آمدید سراغ من!

این را گفتم تا طرفداران سپاهان در جریان باشند. ضمنا بازهم تاکید میکنم سپاهان در آستانه صعود به نیمه نهایی آسیا اسیر لج و لجبازی و مسائل غیر فوتبالی یک برخی ها شد، آنهایی که نقشی در موفقیت های سپاهان نداشتند اما در بحرانی کردن سپاهان نقششان پررنگ و ماندگار بود. این ها باعث شدند من و بعضی از بچه ها حتی به ماندن در سپاهان فکر هم نکنیم ، احسان سریعا خود را سرباز کرد، توره رفت ، من و چند نفر دیگر هم رفتیم و ...!

صحبت خاصی مانده ؟

من از خدا می ترسم و در پایان میگویم اگر زره ای دروغ در حرف هایم بود خدا از من نگذرد، اما شما نیز صلاح خودتان را می دانید! در خاتمه تشکر می کنم از هوادارن استقلال که حامی بزرگی برای این تیم هستند، اهل وعده دادن نیستم اما به آنها قول میدهم با صد در صد توان برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد تا قهرمان لیگ برتر شویم.

[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ غزل ]

مجیدی-استقلال آنلاینتمرین امروز استقلال در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شد.
 فرهاد مجیدی که در چند روز اخیر غایب بزرگ تمرینات آبی پوشان بود امروز در نوبت بعد از ظهر حضور پیدا کرد.تمرینات استقلال در دو روز پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهد بود.همه بازیکنان جز ملی‌پوشان استقلال در تمرین بعد از ظهر حاضر بودند.بر خلاف آنچه گفته می‌شد هنکه به آلمان نرفته و در تمرین حضور داشت.
تمرین امروز بیشتر بر اساس کارهای کششی و سرعتی تنظیم شده بود.
فرهاد مجيدي در زمان تمرين از مظلومي خواست كه به دليل كاهش ناگهاني دما تمرين را زودتر تمام كند كه سرمربي استقلال با اين درخواست او مخالفت كرد.

[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ غزل ]

رحمتی-استقلال آنلاینسيد مهدي رحمتي گفت :درباره برخي مسائل به زودي حرفهاي مهمي خواهم زد.

وي افزود:اتفاقاتي طي روزهاي اخير رخ داده كه قصد دارم درباره آن حرفهاي مهمي بزنم و ظرف 24 ساعت آينده اين اتقاقات رخ خواهد داد.

رحمتي دربرابر اصرار خبرنگاران حاضر در كمپ تيم هاي ملي حاضر نشد جرييات موارد موردنظرش را باز كند.

[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ غزل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه حال کردی نظر یادت نره
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 5314
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 2

كد موسيقي براي وبلاگ